Tytuł

czwartek, 6 listopada 2014

ZIAJA- Liście Manuka

 



  Ziaja Liście Manuka

Krem mikrozłuszczający, Reduktor zmian potrądzikowych, Pasta głęboko oczyszczająca


Jedna z najnowszych serii marki Ziaja- liście manuka z pewnością jest już wszystkim doskonale znana, gdyż ze względu na pozytywne recenzje skusiła do zakupu niejedną z nas. Tak też stało się i ze mną...Zdecydowałam się na krem na noc, pastę oczyszczającą oraz reduktor zmian potrądzikowych i od  kilku miesięcy stosuję te trzy produkty z w/w serii. 

1) Krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc
 
Znakomity krem, który jako pierwszy kosmetyk pomógł mi w pozbyciu się tzw "kaszki" pojawiającej się w okolicach żuchwy oraz znakomicie redukuje suche skórki.
Cudownie pachnie, ma żelową konsystencję, która szybko się wchłania.
Producent obiecuje, iż krem złuszcza i odnawia naskórek nie powodując podrażnien, z czym absolutnie się zgadzam.
Pojemność: 50 ml, cena ok 9 zł

2) Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom
 Mój produkt nr 1, jeśli chodzi o tą serię. 
Bardzo dobrze oczyszcza skóre i zgodnie z obietnicą redukuje zaskórniki.
Pasta posiada dość grube drobinki złuszczające, jednak nie podrażnia skóry.
Stosuję ją jako peeling, po czym pozostawiam na twarzy kilka minut w formie maski.
Cera po użyciu jest wyraźnie oczyszczona, a zaskórniki niezauważalne.
Bardzo wydajny produkt.
Pojemność: 75 ml, cena: ok 8 zł

3) Reduktor zmian potrądzikowych
Produkt, który najmniej zachwycił mnie swoim działaniem. Efekty były wręcz niezauważalne. Zgodnie z zaleceniem preparat wklepywałam w obszary skóry objęte zmianami, jednak nie dostrzegłam, aby przyspieszył on ich leczenie lub zmniejszał zmiany.
Bardzo wygodne opakowanie, konsystencja żelowa- szybko się wchłania.
Pojemność 15ml, cena- ok 9 zł






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)