Tytuł

poniedziałek, 24 listopada 2014

Marion płyn do włosów- połysk i obiętość

MARION

Płyn do sytlizacji włosów

Zwiększona objętość, włosy uniesione od nasady, świetlisty połysk

 

Od produktu z niższkiej półki nie oczekiwałam wiele, chociaż obietnice producenta brzmiały obiecująco...
Produkt ma dodawać włosom obiętości- dodaje, mają lśnić po jego zastosowaniu- lśnią, co więcej nie są sklejone i cudownie pachną przez cały dzień!
Stosowałam płyn na osuszone ręcznikiem włosy, po czym suszyłam suszarką z opuszczoną głową i uniesienie było zdecydowanie widoczne. 
Zaskoczył mnie fakt, iż ten efekt utrzymywał się naprawdę przez cały dzień.

Czasami spryskiwałam tylko końcówki, wówczas nie wyglądały na przesuszone i ładnie lśniły.
Płyn aplikuje się wygodnym atomizerem, który dawkuje odpowiednią ilość produktu, dzięki czemu na wydajność nie możemy narzekać.
Skład może nie jest do końca zachwycający, ale dla rezultatu, który uzyskuję stosując ten produkt, jestem skłonna przymknąć na to oko.



Podsumowująć- polecam i z pewnością sięgnę po kolejne opakowanie:)
Pojemność: 150ml/ Cena 7,50 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)