Tytuł

czwartek, 27 listopada 2014

Kuracja włosy czas start

Revalid Kapsułki Twarde

Kuracja na włosy





Ostatnio zmagam się z problemem wypadania włosów (zresztą jak co roku w tym sezonie).
 Na wypadanie oraz porost stosowałam już chyba wszystko: szampony, odżywki, rozsławiona wcierka Jantar, łykanie skrzypu, a nawet codzienne zmuszanie się do picia drożdży i niestety nic...

Dopiero fryzjerka siostry poleciła mi tabletki Revalild. Stwierdziła, że jest to najlepszy produkt na tego typu problemy, jednak trzeba przeprowadzić trzymiesięczną kurację. Tak też zrobiłam...i już po drugim miesiącu włosy przestały mi wypadać! Co więcej, rosły w tempie ekspresowym!










Teraz żałuję, że nie zaczęłam brać tabletek końcem lata, bo jestem pewna, że wówczas nie borykałabym się z utratą włosów teraz. No ale sięgam po sprawdzoną broń i ruszam do boju.
Jedna tabletka/ trzy razy dziennie:)

Osobom zainteresowanym polecam zakup online trzech opakowań, ponieważ bardzo często ich koszt jest równy cenie jednego opakowania w sklepie stacjonarnym...

Efektami podzielę się po trzech miesiącach:)


5 komentarzy:

  1. Na mnie takie tabletki na porost włosów nie bardzo działają. Zresztą przyjmowanie ich zawsze kończy się efektami ubocznymi.

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie...każdy organizm jest inny:) Ja w takie cuda też nie wierzy.łam, ale tutaj sugeruję się własnym doświadczeniem i wiem, że to właśnie revalid uratował moje włosy;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę wytrwałości i super efektów ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)