Tytuł

środa, 19 listopada 2014

Rozświetlacz Goddess Of Love- Makeup Revolution

Makeup Revolution Highlighter

I Heart Makeup

Goddess Of Love

 

  Wypiekany rozświetlacz, który bardzo pozytywnie mnie rozczarował.
Za tak niską cenę nie spodziewałam się rewelacyjnego produktu, a tutaj otrzymałam taką niespodziankę. 
Opakowanie- dla jednych urocze, dla innych tandetne. Nie ukrywam, że kartonowe pułeczko w kształcie serca nie powala jakością, jednak szata graficzna jest bardzo przyjemna dla oka:)


Produkt sam w sobie- cudowny. Nałożony na twarz nadaje jej śliczny subtelny blask. Absolutnie nie jest to święcąca tafla fanki dyskotek;) Skóra wygląda zdrowo i promiennie.

 
Trwałość również mnie zaskoczyła. Przyznaję, że nie miałam go na twarzy dużej niż 9 godzin, jednak przez ten wciąż wyglądał tak samo, jak tuż po nałożeniu.
Wydajność- posiadam go już ponad miesiąc i nie widać zużycia. Zaznaczam, że jest to produkt wypiekany, także cieszyć się nim możemy naprawdę długo.
Reasumując- rewelacyjny produkt za bardzo niską cenę. 
Szczerze wszystkim polecam!:)


Pojemność: 10g, Cena: ok 25 zł

1 komentarz:

  1. Jak dla mnie wygląda przeuroczo, chętnie bym taki rozświetlacz przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)