Tytuł

środa, 5 listopada 2014

Powiew świeżości- Kringle Candle

 Wosk Kringle Candle

Set Sail


Nadszedł sezon, kiedy  wszyscy uwielbiamy relaksować się w domowym zaciuszu otuleni ciepłymi zapachami. Nie ukrywam, że sama zamieniam domowe zapachy na te z wyczuwalnym piżmem, cynamonem lub innymi przyprawami korzynnymi. 
Jednak nadchodzą poranki, kiedy mam ochotę na powiew świeżości, nie tylko poprzez wpuszczenie przez okno mroźnego powietrza, ale również nadając wnętrzu delikatnego zapachu...i tutaj właśnie idealnie sprawdza się u mnie wosk Kringle Candle- SET SAIL.
Zdaje się, że stworzony ewidentnie na sezon letni, bo z czym bardziej może kojarzyć się morska bryza, niż z wakacjami, u mnie króluje on jednak cały rok. 
Wosk ten zachwyca mnie nie tylko świeżym delikatnym, aczkolwiek bardzo intensywnym aromatem, ale również tym, jak długo wyczuwalny jest on w mieszkaniu.
Serdecznie polecam tym wszystkim, którzy tak jak ja ciepłe, ciężkie aromaty wolą zachować na chłodne wieczory, a rano potrzebują umilacza do przebudzenia:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)