Tytuł

czwartek, 6 listopada 2014

Kolastyna ILUMINACJA Serum



Kolastyna Iluminacja

Intensywne Serum Rozświetlająco- przeciwzmarszczkowe


Do produktów marki Kolastyna raczej nie sięgałam, jednak z polecenia znajomej kupiłam Intensywne serum rozświetlająco- przeciwzmarszczkowe... i się zakochałam.
Produkt nakładam rano na oczyszczoną twarz, a moja cera w ciągu dnia bije zdrowym blaskiem i jest wyraźnie odżywiona.
Producent zapewnia, iż produkt pomaga w wygładzeniu zmarszczek oraz wyrównaniu kolorytu cery i ku mojemu zaskoczeniu potwierdziło się to w praktyce.

Nie mogę nie wspomnieć tutaj o przecudownym owocowym zapachu, który umila stosowanie produktu. Konsystencja jest żelowa, zauważalne delikatne rozświetlające drobinki, które na cerze absolutnie nie dają "efektu brokatu".
Serum szybko się wchłania i rezultaty widoczne są natychmiastowo. Warto również wspomnieć o tym, że efekt utrzymuje się przez cały dzień, a przy regularnym stosowaniu nawet cera wygląda zdrowo i promieniście nawet przez kilka dni.

Pojemność 30 ml/cena ok 19 zł












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)